Головна » Файли » УРОКИ

Сходинки до інформатики 2 клас - урок №8
[ Викачати з сервера (9.74 Mb) ] 06.05.2015, 17:33

Сходинки до інформатики 2 клас

УРОК №8.

Тема уроку :   Коректне завершення роботи з комп’ютером. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з порядком вимкнення комп’ютера;
  • повторити правила техніки безпеки;
  • виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером;
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, пізнавальну цікавість.

Тип уроку :  комбінований

План уроку:

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання.
  3. Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі.
  4. Вивчення нового матеріалу.
  5. Робота з підручником.
  6. Практична робота учнів.
  7. Закріплення вивченого матеріалу.
  8. Домашнє завдання.

Місце проведення: кабінет обчислювальної техніки.

Обладнання: підручник „ Сходинки до інформатики ” для 2 класу,  зошит з інформатики, кабінет обчислювальної техніки, ППЗ.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх. Повідомлення структури уроку.

                         Добрий день, в добрий час,

                        Рада, діти, бачить вас.

                        Ви почули всі дзвінок?

                        Він покликав на урок.

                        То ж сідайте тихо, діти.

                        Домовляймось не шуміти,

                        Руку гарно підіймати.

                        На уроці не дрімати,

                        А старанно працювати.

                        То ж гаразд, часу не гаєм

                        І урок розпочинаєм.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

III. Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі.

Демонстрація презентації ТБ.

Тести .

  • Під час роботи з комп’ютером руки повинні бути:

а) мокрими та брудними;

б) чистими і сухими;

в) свій варіант.

  • Сидіти потрібно за комп’ютером на відстані:

а) 50 см;

б) 20 см;

в) свій варіант.

  • Принесене шкільне приладдя можна класти:

а) на клавіатуру;

          б)  на стіл;

в) свій варіант.

  • Показувати на моніторі потрібно:

а) указкою;

б) пальцем;

в) свій варіант.

IV. Вивчення нового матеріалу.

Сприймання та усвідомлення режимів роботи комп’ютера.

  • В якому стані зараз знаходиться комп’ютер? (Він вимкнений)
  • А що потрібно зробити, щоб підготувати комп’ютер до роботи? (Його потрібно увімкнути)

Ввімкнення комп’ютера проводиться в строго зазначеній послідовності:

  • спочатку вмикається комп’ютер до мережі живлення;
  • потім вмикається монітор;
  • а далі вмикаємо системний блок.

Комп'ютер ожив. Засвітився екран монітора, на ньому з'являються написи, комп'ютер перевіряє працездатність, готовність всіх своїх пристроїв, тоб­то готується до роботи.

Процес підготовки комп'ютера до роботи називаєть­ся завантаженням. Завантаження комп'ютера відбу­вається за допомогою спеціального диска, який називається системним диском. Процес закінчився і комп’ютер готовий до роботи.

  • Що потрібно зробити по завершенню роботи з комп’ютером? (Його слід вимкнути)

Вимкнення комп’ютера здійснюється у зворотній послідовності.

Щоб завершити роботу комп’ютера, ні в якому разі не натискайте кнопку на системному блоці. Знайдіть в лівому нижньому куті кнопку Пуск (підвести до неї вказівник миші і клацни лівою кнопкою). Відкриється меню в якому потрібно вибрати Завершення роботи. Відкриється вікно Завершення роботи  Windows. У цьому вікні вибери Завершення роботи та натисни кнопку ОК. Дочекайся доки комп’ютер закінчить роботу, і вимкни монітор. Щоб завершити роботу комп’ютера ні в якому разі не натискай кнопку на системному блоці.

V. Робота з підручником.

Відкриваємо підручник на сторінці 31. Ланцюжкове читання розповіді „Як правильно вимкнути комп’ютер ”.

VI. Практична робота учнів.

Сідаємо за комп’ютери і пам’ятаємо, як треба тримати спину, сидячи за комп'ютером ( рівно).

Перевіримо чи правильно ми сидимо,  розпочинаємо роботу.

Учні по команді вчителя починають вмикати комп’ютери. Далі по команді вчителя знаходять кнопку Пуск та вимикають комп’ютери.

( Вчитель допомагає учням правильно вмикати та вимикати комп’ютери).                   

Фізкультхвилинка.

Хто ж там, хто вже так стомився ?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз,

Вгору трошки подивись.

Руки склали , як вітряк

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Будемо дружно ми сідати

І до праці приступати.

VII. Закріплення вивченого матеріалу.

Учні знову по команді вчителя вмикають комп’ютери. Виконують  завдання з підручника.

Вправи для очей.

 Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахувати до 5. Повторити 2 – 3 рази.

Демонстрація відео.

IX. Домашнє завдання.

Прочитати в підручнику сторінки 31-33. Відповісти на запитання.

- Урок закінчено.

 

 

Категорія: УРОКИ | Додав: Olichka
Переглядів: 1452 | Завантажень: 21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Світ знань
Світ спорту
Випадкові фото

КОНТАКТИ:
Тел. (4146) 9-72-30 
Email: pechanivka-zosh@i.ua
Адреса:
13045
вул. Центральна, 5А
с. Печанівка,
Романівський район,
Житомирська область,
УКРАЇНА